Search

پاسخگویی آنلاین 8 صبح الی 20

09212978575

آخرین مطالب

Recent Articles

کلاه آکاردئونی یکبار مصرف یک نوع کلاه از جنس اسپان باند است که در موارد مختلف برای حفظ بهداشت فردی و محیط و جلوگیری از انتقال آلودگی مورد استفاده قرار می‌گیرد
Picture of دکتر حسین تیموری
دکتر حسین تیموری
آرتروسکوپی یک روش جراحی کم تهاجمی برای مشاهده و درمان مشکلات داخل مفصل است. در این روش، جراح از طریق یک یا دو برش کوچک، یک دوربین نازک و انعطاف‌پذیر به نام آرتروسکوپ را وارد مفصل می‌کند.
Picture of دکتر اکبر عباس نژاد
دکتر اکبر عباس نژاد
ماسک های تنفسی KN95 در فصل هایی مانند پاییز و روزهای بهاری که گرد و غبار و گرده گیاهان پراکندگی بیشتری در هوا دارند. همچنین در روزهای سرد سال که درجه آلودگی هوا در شهرهای بزرگ به شدت افزایش می یابد بهترین گزینه است.
Picture of دکتر سعیده نیک رفتار
دکتر سعیده نیک رفتار
این مطلب به شما کمک می کند که به صورت بهتری از ماسکتان برای سلامتی خودتان استفاده کنید. پوشیدن، برداشتن و مراقبت صحیح از یک ماسک برای حفاظت از سلامت و آنهایی که اطراف شما هستند، مهم است.
Picture of دکتر داوود زارعی
دکتر داوود زارعی
گان جراحی یک نوع البسه جهت استفاده در محیط‌های پزشکی، بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها ، مراکز درمانی  و بهداشتی  است. که در دو نوع موجود می باشد. گان جراحی یکبار مصرف و گان جراحی پارچه ای
Picture of دکتر حسین تیموری
دکتر حسین تیموری
ماسک ‎های سه لایه پزشکی یک لایه آب گریز خارجی دارند که در برابر نفوذ مایعات مقاومت می کنند. این ماسک ها از انتقال ویروس های موجود در قطرات مایع، ذرات معلق در هوا جلوگیری می کنند.
Picture of دکتر حسین تیموری
دکتر حسین تیموری
تجهیزات حفاظت فردی یا همان PPE  (Personal protective equipment به وسایل و تجهیزاتی اطلاق می شود که کارکنان برای حفاظت از جان خود و یا جلوگیری از عوارض ناشی از کار و شرایط کاریشان استفاده می کنند.
Picture of دکتر اکبر عباس نژاد
دکتر اکبر عباس نژاد
هدف استفاده از تجهیزات حفاظت فردی PPe کاهش خطرات ناشی از تماس مستقیم با مواد خطرناک شیمیایی، رادیولوژیکی، عفونی و غیره است. این تجهیزات در محیط های درمانی و بهداشتی هم استفاده می شوند.
Picture of دکتر زهرا نیک رفتار
دکتر زهرا نیک رفتار